tirsdag den 6. august 2013

Sommer strik....1

Lidt strik er det blevet til hænd over sommeren.  Her er et par billede af noget af det jeg har fået lavet færdig... resten kommer om et par dage ellers bliver i vist trætte af alle de billeder...
 Den første er en trøje der er strikket efter Liselottes grund model, jeg har dog selv lavet det om på den at jeg har samlet op til halsen efter jeg har strikke den da jeg syntes min første Liselotte model var for vig i halsen.

den er strikket en tråd blachill uld og en tråd mohair /silke. den er super fed, og mine to drenge kæmper om at sidde med den på om  aften som et tæppe. hi hi

Da jeg er vild med stjerner har den fået en stjerne på ryggen.



 
Kjolen her er strikket en ren bommuld og er en enkelmodel, tilsat lidt blik blink. til en pige på 4 år som blev super glad for den.
 
Kan i nu alle have en forsat god dag.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det flotte ting du har lavet. Den trøje er super skøn. Sidder lige nu og surfer rundt efter noget nyt, jeg må da også have sådan en trøje efter den opskrift :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Klart du må, er vild med den. Jeg er glader for modellen som cardigan i steden for som den lukket model. Så det er ikke sidst gang jeg bruger Liselottes opskrift som grund mønster. Glæder mig til at se din.

      Slet
  2. Ej det er rigtig flot med den hul kant, måske jeg skulle hule op og lave det ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej ja det er svært at beslutte sig. Hihi du laver det bare en anden gang, det er jo en god undskyldning for at lave en til.

      Slet
    2. Der er hylet, vil lige høre hvad har du mellem ? 2ret eller ?

      Slet
    3. Hej har svart dig på din egen blog.

      Slet
  3. Rigtig sød trøje - og sikken fin detalje med kant og knapper :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej tak skal du have. Er også super glad for den.

      Slet
  4. Fed detalje med stjernen på ryggen :) og lækre farver.

    SvarSlet
  5. Sikke en fantastisk cardigan, den er jeg helt vild med!! Smukke detaljer og meget enkel!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...