mandag den 20. maj 2013

rygmærke til Lise

Lidt mere børne tøj i det mørke blå bomuld, den her gang blev det en kjole som i har set nu er der kommet knapper i, i samme farve som kanten. udover den er det blevet til en cardigang, og jeg har valg at strikke den rundt og så klippe den op, jeg  bruget den metode som Liselotte har linket til, det var med en vis skæptisk om det ville holde, men det ser nu ud til at være fint. Jeg har så samlet masker op til kant lidt inde så jeg kunne bukke omkring og få en fin afslutning. jeg er godt tilfreds.
som et lille pift på en mørkblå cardigan har jeg sat en fed filt stjerne på i den rigtig farve. som nu kan lille Lise blive super sej med ryg mærke og det hele.


6 kommentarer:

  1. Jeg skal også på et tidspunkt prøve den måde at hækle og klippe trøje op på, super fine ting du har strikket :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej holde det også efter vask?

      Slet
    2. Det ved jeg ikke , :0) det må det da gøre ....

      Slet
  2. Hej

    Jeg ved ikke hvorfor dine indlæg ikke kommer frem i blogrolls. Måske noget der ikke står korrekt i opsætningen af RSS feeds.....men helt ærligt, så ved jeg det ikke. Heller ikke om det er noget man selv kan rette.
    Andre bud???
    :-)
    Kh. Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej tak for dig svar... Det var jo et forsøg være... Hummm træls er det, da det er den halve hygge at vide at i virkelige mennesker er der ude og fortæller og skrive om deres liv og oplevelse af min blog.... Nå men sådanne må det være for nu for jeg har ikke selv et beder bud.

      Slet
  3. Det er et super sødt sæt du har strikket. Stjernen er super sej :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...