onsdag den 26. december 2012

God Jul...

Føst vil jeg da sige hej til jer nye læser, det er hyggligt at i har lyst til at følge med hos mig.

Det er blevet 2.juledag og jeg er mæt og for spist efter en god og hygglig julefrokost med familien.kun et problem alt for meget mad. hihi. Men det er svært når der er en masse man godt kan lidt og gerne vil smage bare lidt på.
 
 
Der har været travlt den sidste tid men lidt strik er det blevet til. denne flotte poncho Ellen. Den er strikke i drops Lima, super blød garn, men lidt utilfreds med det er jeg, det fællder rigtig meget og da det var vasket glemte det vist lidt hvordan det var det skulle være så en tur i tøre tumplerne i 10 min har den være det hjal, men den fik det der let filte udtryk som ejg ikke helt ved hvad jeg skal syntes m. men den er dejlig og varm og det var det jeg var ude efter, så den skal nok gøre sit til at holde mig varm ude på mit arbejde.
 
 


 
Ud over den har jeg lige et sjal på pinde, et Isager parrod sjal. det er fint og i nogle skønde farver, helt perfekt til hende ejg strikke til. hun elsker vinrød, sort og lyserød. Farven på sjalet er ikke helt som det er men når vi får en dag hvor vejer tillader det skal jeg nok tag et mere.
I morgen er det arbejds dag, det er helt ok, det er min eneste dag i hele jule så det er ikke til at brokke sig over.
 Have nu en forsat god jul.

5 kommentarer:

  1. Din poncho ser da godt nok lækker ud... Men hader også garn der fælder meget det er ikke til at holde ud at man ligner en stor nullermand efter den har været på.....

    Dit sjal er også i nogle smukke farver....

    SvarSlet
  2. Håber at din poncho bliver bedre m tiden, den ser super lækker ud, men det hjælper jo ikke hvis den bliver ved med at fælde. Øv vinrød, lyserød og sort. Det lyder ikke som en dårlig kombination..... Jeg skal arbejde de næste 2 dage..... Mit arbejde har åbent året rundt.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  3. Ponchoen ser ellers lækker ud, men det er selvfølgelig irriterende, at den fælder. Fine farver, du har i sjalet.

    SvarSlet
  4. Den ser lækker ud - men det er rigtig ærgeligt når den fælder.
    Lækre farver du har i sjalet :)

    SvarSlet
  5. Den poncho er ellers bare lækker, den vil jeg også rigtig gerne strikke :-) Jeg er så heldig at have fri mellem jul og nytår, skønt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...