lørdag den 27. oktober 2012

Tværstrikket poncho...




Jeg er vild med denne tværstrikket poncho fra Lene samsø, den er super og syntes selv at jeg ser ok og ikke alt for tyk ud den. hvilken tit er mit problem med det strik jeg laver.
 
Den er strikket i garn fra garnudsalg
er vild med det udtryk de to farver har givet, grå/brun.
den var super let at strikke, men skal jeg strikke den igen, skal jeg strikke 5-10 cm mere på ærmerne syntes godt de kunne være lidt længer.
Så hot eller not. Jeg syntes den er hot.

7 kommentarer:

  1. Den er da også rigtig flot, og den klæder dig rigtig godt. Kom du bare i gang med en mere.

    SvarSlet
  2. Den er super flot til dig, garnblandingen ser let og meget blød ud.
    God weekend
    Majbritt

    SvarSlet
  3. den er godt nok også fed og du ser da skide godt ud i den :-)

    SvarSlet
  4. Veldig flott, jeg har også strikket meg en :) Det eneste er at jeg synes den står litt ut bak..
    Kanskje jeg skal velge et tyngre garn neste gang..?
    Men jeg liker den veldig godt :)

    SvarSlet
  5. Den har jeg også i tankerne, den ser skøn ud :-)

    SvarSlet
  6. Hej tak for jeres fine ord her. Camilla du må igang den er dejligt, og rigtig varm. Helt perfekt. Der skal klart en toer til her i huset. Skal bare lige finde ud af i hvilken farve.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...