fredag den 22. juni 2012

Vandspejl.... er vild med den.

Så har jeg fået købt garn til denne dejlige tunika.... fra Annette D.
Er vild med den. jeg skal lave den lidt støre ned over for at den skal kunne passe ordligt. så det har ejg godt gang i, mange stedder der lige skulle en enkel pind mere og så vider.. men glæder mig til den.



syntes dog at garnet er lidt svært at strikke i det er meget tyndt og ikke tvundet rigtig, sp det er som om at strikke med 5 meget tynde tråde syntes jeg.
Da det er min føste rigtige gang med vende strik er dette også en udfordring at få til at se pænt ud. men er blevet ok tilfreds med det...


4 kommentarer:

  1. den glæder jeg mig til at se :-)

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud. Glæder mig til at se mere. God lørdag :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror også, at din vandspejl bliver meget flot i det flotte origal-garn. Men for pokker, det er så svært at strikke med - som du jo allerede har opdaget. Håber du holder ud - og håber også at det lykkes for dig at tilpasse størrelsen. Det bliver spændende. Rigtig god fornøjelse med at lave den.

    SvarSlet
  4. Vandspejl er en skøn model som jeg også overvejer at strikke...... Det er bare lige det der med at komme igang :-)

    Dit vendestrik er flot udført!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...