søndag den 16. oktober 2011

Lørdag den 16 Okt.

Har været med familien i djrus sommerland, det var vild hyggligt og flot, der var gk´jordt noget ud af at pynte op og de må have bruge 1.000.000 græskar. hihi



Vejert var da helt perfekt. lunt og sikke en flot himmel


Må da lige have et billede af mig selv med også, jeg forsøger her at prøve min søsters hjemmestrikke hue og her efter at tag et billed af mig selv... flot blå farve himmeln.. hihi.


Lidt strik blev det da også til efter jeg var kommet hjem.
 kom selv til at tænke på "find Holga " da jeg så den færdig, men den er sød og i en flot hindbærfarve..

2 kommentarer:

  1. Ejjj, hvor er det smukt med alle de græskar.... fine hatte og himmel :O)

    SvarSlet
  2. Ja rigtig flot græskar pyntet

    hattene er også flotte selv om man ser mere himmel på dit billede end hat ;o)

    god aften

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...