lørdag den 23. juli 2011

Ved at få styr på tinge

Ja det er svært at starte en blogge op, og jeg har da lavet mine fejl, men som tidne går lære jeg lidt hver dag, specælt ved at se på alle i andres blogge.

Jeg have sat nogle billder ind af dejlige strikke ting som er lavet ved blogge start og har nu fjernet dem igen, men jeg vil da ikke snyde jer der kommer forbi af snydet af dem så de kommer her i dette oplæg... det er lidt af det hele. men mest er vinter ting.



Vest som er lavet efter et billde og at mærke vesten hos det strik det hedder "mormorstrik", jeg syntes bare det var for mange penge at give for den og tænkte det kan jeg selv lave og det er blevet ret så godt og drengen har elsket den så meget at han også ville have den i en anden farve så vi måtte op og vælge garn til en tid, den blev blå. Knappen har han også valgt det er en træ knap... kanon fed knap om i  spørg mig.



Denne lille trøje er lavet til en kære ven, af rester af strømpe garn og alpaka..
varm og perfekt i pasformen.. siger egen.

Strikket i eskemo garn.. med flotte træ knapper.

Lang cardigang lavet til min veninde, hun var falde for denne opskrift på Drops hjemmesidde og måtte egen den, hun ville dog ikke selv gå igang med den så jeg fik æren, fedt den var kanon dejlige at strikke og det gik bare hurtigt. en rigtig vamset sag.

FCB er et hit her i huset og ønskerne på julegave listen var alt med dette logo på, så Laus fik en hue, og en hals disse, den store fik hue og halsteklæde.. og de var bare super seje i deres vinter ting.

1 kommentar:

  1. Kan du ikke sende mig en mail - vedr. din søde trøje øverst i dette indlæg...
    mvh
    Annette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...