torsdag den 28. juli 2011

Ondt i håndledet....

Nu er jeg ved at gå op i en spids, jeg har ondt i mit håndled, og har nu gåde med denne her skinde i en uge, og det virker ikke som om det virker en dut.. jeg har lydt til at strikke, hækle eller bare lave et eller andet. men det er ikke mulidt for denne her dumme hånd. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved den... nogle godt forslag.
 jeg har aldrig haft ond før, så håber bare det er denne her ene gang der er noget galdt med den.
 Nå men ser rigtig meget frem til at den er ok igen, har så mange ting jeg bare må igang med..

1 kommentar:

  1. Hej AMstrik, Tak for din besked på min blog (spaceblue) og du kan sagtens nå at være med (mangler jo 1 og det vil jo være fint hvis det er dig). Er på ferie lige nu, vil du maile mig din adr. så skal jeg sende dig en lille pakke når jeg kommer hjem.

    Kram Karin

    spaceblue@sol.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...